۱۳۸۹ فروردین ۱۷, سه‌شنبه

لشکر مالکی اعلام موجودیت می کند


لشکر مالکی اعلام موجودیت می کند

سلام و درود محضر حماسه ساز تاریخ بلوچستان امیرنا و قائدنا عبدالمالک بلوچ(فک الله قیده) که لحظه ای از زندگی اش در سکون و آرامش نگذشت و از عنفوان نوجوانی تا اوج جوانی زندگی سرشار از رنج و غم و سختی و مشکل را به جان خرید تا ملتی را بیدار نموده و بالاخره رهائی دهد اما تقدیر برای وی دستگیری و ابتلا و آزمایش بزرگتری پیش بینی کرده بود که مردان بزرگ تاریخ زندگی این چنانی داشته اند.

او در تاریخی کوتاه و مختصر قله های عظمت و تعالی را پیموده و در قلب ملیونها انسان جای گرفت و نامش بر بلندای تاریخ پر عظمت بلوچستان ثبت گردید و تا ابد نامش خواهد تابید و تاریکی ها را مبدل به نور خواهد کرد.

او هیولای مغرور و مست رژیمی سرتا پا دروغ و نیرنگ و منافق صفت را در هم شکست و زبونی و ذلت و خواری و ضعف و ناتوان و عجز و بیچارگی رژیم را با تنفیذ عملیات های متهورانه و بی باکانه به نمایش گذاشت.

او راهی را که همه سخت می پنداشتند را سهل نمود و پرده از چشمان جوانان برداشت و ثابت نمود که مقاومت و مبارزه بسیار سهل و آسان است و چند جوان می توانند یک رژیم را از پای در آورند.

او به ما درس همت و اراه ، غیرت و شجاعت، ایمان و حماسه داد و ترس و رعب و وحشت را از دلهای مردمان مظلوم دیار مظلوم زدود و تصویری آسان و سهل از مقاومت ترسیم نمود و ما همه به احترام او از جای بر می خیزیم و به او ادای احترام می کنیم و او را می ستائیم و برای دفاع از این ابر قهرمان سرزمین قهرمانان لشکر مالکی را تشکیل داده و از همه جوانان می خواهیم که به این لشکر بپیوندند و حقی را که رهبر عظیم ما بر ما دارند را ادا کنیم.

ما به جانشین رهبر بلوچستان احترام می گذاریم اما به ایشان اعلام می کنیم که ما فدائیان امیر عبدالمالک هستیم و با اجازه ایشان می خواهیم عملیاتهای خود را علیه متجاوزان آغاز کنیم و همه جنایتکاران را به درک واصل کنیم.

به رژیم هشدار می دهیم که هر چه زودتر امیر عبدالمالک را آزاد کند و اگر در این امیر تاخیری صورت گیرد ما آتشی برخواهیم افروخت که متجاوزان و بیگانگان در آن بسوزند.

لشکر مالکی به رژیم توصیه می کند که بهتر است و به نفع رژیم است که رهبر بلوچستان را آزاد نموده و اگر به این توصیه عمل نشود راهکار ما قتل و کشتار بیگانگان ساکن در بلوچستان است و به بیگانگان در هیچ حال رحم نمی شود و سربازان عبدالمالک فقط اگر در خانه های متجاوزان و بیگانگان بمب دستی بیندازند هیچ بیگانه ای در دیار فدائیان عبدالمالک نخواهد ماند.

لشکر مالکی به زابلیها هشدار می دهد که بهتر است برای آزادی رهبر بلوچستان به خیابانها بریزند و از رژیم بخواهند رهبر بلوچستان را آزاد کند و اگر چنین نکنند به زابلیها رحم نمی شود و زابل با زابلی ها سوزانده خواهد شد ، هر چه تاکنون کشته داده اند به جای خود اصل ماجرا از این به بعد آغاز می گردد.

زابلیها به خیال هم نیاورند که دستگیری رهبربلوچستان به نفعشان تمام می شود ، هرگز چنین نیست و دستگیری رهبر چنان آتشی در دلهای مردم پدید آورده که این آتش با سوزاندن زابلیها از خروش خواهد افتاد به همین جهت به نفع زابلیهاست همانگونه که جشن و پایکوبی کردند به خیابانها بریزند و خواهان آزادی رهبر بلوچستان شوند و آنگاه شاید رهبر بلوچستان برای زابلیها شفاعت کنند و بخشیده شوند.

رژیم نیک می داند که بلوچستان بشکه ای از باروت است و با یک چاشنی منفجر می شود و ما این چاشنی را منفجر خواهیم کرد لذا به نفع رژیم است که رهبر بلوچستان را آزاد کند تا شخص رهبر جلوی این آتش را بگیرد و کسی دیگر را یارای ایستادگی در برابر این آتش خروشان نیست.

حیات و زندگی زابلیها و بیگانگان در دست رهبر بلوچستان امیر عبدالمالک است و اگر ایشان آزاد نشوند مرگی شعله بار زابلیها را در خود فروخواهد برد و این تنها هشدار نیست و رژیم به خوبی شعله های آتش را درک می کند.

بلوچستان با یک چاشنی منفجر می شود و این انفجار ریشه زابلیها را از بیخ خواهد کند همانگونه که عملیات فاروق اعظم در بتکده زاهدان شهر را از کنترل رژیم خارج کرد و الان هم یک انفجار کوچک و یک نفری چنین تاثیری دارد و بلوچستان را از کنترل نظام خارج می نماید.

زابلیها اگر می خواهند فرزندانشان سالم به خانه برگردند و زنانشان می خواهند شوهرانشان به خانه برگردند باید به خیابانها بریزند و خواهان آزادی رهبر بلوچستان شود و این توصیه لشکر به سران و سرداران و بزرگان زابلی است که این به نفع آنهاست و در غیر این صورت رحمی در کار نیست و لشکر مالکی حکم کشتن همه را صادر می نماید.

لشکر فدائی امیر عبدالمالک(لشکر مالکی)