۱۳۸۹ فروردین ۱۷, سه‌شنبه

لشکر مالکی اعلام موجودیت می کند


لشکر مالکی اعلام موجودیت می کند

سلام و درود محضر حماسه ساز تاریخ بلوچستان امیرنا و قائدنا عبدالمالک بلوچ(فک الله قیده) که لحظه ای از زندگی اش در سکون و آرامش نگذشت و از عنفوان نوجوانی تا اوج جوانی زندگی سرشار از رنج و غم و سختی و مشکل را به جان خرید تا ملتی را بیدار نموده و بالاخره رهائی دهد اما تقدیر برای وی دستگیری و ابتلا و آزمایش بزرگتری پیش بینی کرده بود که مردان بزرگ تاریخ زندگی این چنانی داشته اند.

او در تاریخی کوتاه و مختصر قله های عظمت و تعالی را پیموده و در قلب ملیونها انسان جای گرفت و نامش بر بلندای تاریخ پر عظمت بلوچستان ثبت گردید و تا ابد نامش خواهد تابید و تاریکی ها را مبدل به نور خواهد کرد.

او هیولای مغرور و مست رژیمی سرتا پا دروغ و نیرنگ و منافق صفت را در هم شکست و زبونی و ذلت و خواری و ضعف و ناتوان و عجز و بیچارگی رژیم را با تنفیذ عملیات های متهورانه و بی باکانه به نمایش گذاشت.

او راهی را که همه سخت می پنداشتند را سهل نمود و پرده از چشمان جوانان برداشت و ثابت نمود که مقاومت و مبارزه بسیار سهل و آسان است و چند جوان می توانند یک رژیم را از پای در آورند.

او به ما درس همت و اراه ، غیرت و شجاعت، ایمان و حماسه داد و ترس و رعب و وحشت را از دلهای مردمان مظلوم دیار مظلوم زدود و تصویری آسان و سهل از مقاومت ترسیم نمود و ما همه به احترام او از جای بر می خیزیم و به او ادای احترام می کنیم و او را می ستائیم و برای دفاع از این ابر قهرمان سرزمین قهرمانان لشکر مالکی را تشکیل داده و از همه جوانان می خواهیم که به این لشکر بپیوندند و حقی را که رهبر عظیم ما بر ما دارند را ادا کنیم.

ما به جانشین رهبر بلوچستان احترام می گذاریم اما به ایشان اعلام می کنیم که ما فدائیان امیر عبدالمالک هستیم و با اجازه ایشان می خواهیم عملیاتهای خود را علیه متجاوزان آغاز کنیم و همه جنایتکاران را به درک واصل کنیم.

به رژیم هشدار می دهیم که هر چه زودتر امیر عبدالمالک را آزاد کند و اگر در این امیر تاخیری صورت گیرد ما آتشی برخواهیم افروخت که متجاوزان و بیگانگان در آن بسوزند.

لشکر مالکی به رژیم توصیه می کند که بهتر است و به نفع رژیم است که رهبر بلوچستان را آزاد نموده و اگر به این توصیه عمل نشود راهکار ما قتل و کشتار بیگانگان ساکن در بلوچستان است و به بیگانگان در هیچ حال رحم نمی شود و سربازان عبدالمالک فقط اگر در خانه های متجاوزان و بیگانگان بمب دستی بیندازند هیچ بیگانه ای در دیار فدائیان عبدالمالک نخواهد ماند.

لشکر مالکی به زابلیها هشدار می دهد که بهتر است برای آزادی رهبر بلوچستان به خیابانها بریزند و از رژیم بخواهند رهبر بلوچستان را آزاد کند و اگر چنین نکنند به زابلیها رحم نمی شود و زابل با زابلی ها سوزانده خواهد شد ، هر چه تاکنون کشته داده اند به جای خود اصل ماجرا از این به بعد آغاز می گردد.

زابلیها به خیال هم نیاورند که دستگیری رهبربلوچستان به نفعشان تمام می شود ، هرگز چنین نیست و دستگیری رهبر چنان آتشی در دلهای مردم پدید آورده که این آتش با سوزاندن زابلیها از خروش خواهد افتاد به همین جهت به نفع زابلیهاست همانگونه که جشن و پایکوبی کردند به خیابانها بریزند و خواهان آزادی رهبر بلوچستان شوند و آنگاه شاید رهبر بلوچستان برای زابلیها شفاعت کنند و بخشیده شوند.

رژیم نیک می داند که بلوچستان بشکه ای از باروت است و با یک چاشنی منفجر می شود و ما این چاشنی را منفجر خواهیم کرد لذا به نفع رژیم است که رهبر بلوچستان را آزاد کند تا شخص رهبر جلوی این آتش را بگیرد و کسی دیگر را یارای ایستادگی در برابر این آتش خروشان نیست.

حیات و زندگی زابلیها و بیگانگان در دست رهبر بلوچستان امیر عبدالمالک است و اگر ایشان آزاد نشوند مرگی شعله بار زابلیها را در خود فروخواهد برد و این تنها هشدار نیست و رژیم به خوبی شعله های آتش را درک می کند.

بلوچستان با یک چاشنی منفجر می شود و این انفجار ریشه زابلیها را از بیخ خواهد کند همانگونه که عملیات فاروق اعظم در بتکده زاهدان شهر را از کنترل رژیم خارج کرد و الان هم یک انفجار کوچک و یک نفری چنین تاثیری دارد و بلوچستان را از کنترل نظام خارج می نماید.

زابلیها اگر می خواهند فرزندانشان سالم به خانه برگردند و زنانشان می خواهند شوهرانشان به خانه برگردند باید به خیابانها بریزند و خواهان آزادی رهبر بلوچستان شود و این توصیه لشکر به سران و سرداران و بزرگان زابلی است که این به نفع آنهاست و در غیر این صورت رحمی در کار نیست و لشکر مالکی حکم کشتن همه را صادر می نماید.

لشکر فدائی امیر عبدالمالک(لشکر مالکی)

۱۸ نظر:

ناشناس گفت...

ما فدائیان رهبریم
ما عاشقان رهبریم
فدایت باد امیر جان جانم و مالم و فرزندانم و اهلم
همه فدایت
همه فدایت
همه فدایت
سوگند به ذات الله همه را برایت فدا می کنم
یک جان چیست هزار جان فدایت امیر جان
کودکانم را بمب می بندم و برایت فدا می کنم
همه چیزم فدایت
فدایت و فدایت
فدائی عبدالمالک

ناشناس گفت...

سلام به شما
امیدوارم در راه خودتان پیروز و سر بلند باشید
دوستدار شهدای جندالله
www.shohada111.blogspot.com
www.mojahedir.blogspot.com

ناشناس گفت...

کشتن افراد بی گناه خواست جندالله نبوده و نیست جندالله مدافع حقوق حقه اهل سنت و مردم مظلوم بلوچ بوده و است ایشان جهت ازادی ملت مظلوم بلوچ دست به اسلحه برده و قیام مسلحانه را اغاز نمودند و هرگز به افراد بی گناه تعرض ننمودند لذا از شما نیز می خواهیم احترام تمامی ملت ها را حفظ نموده و مسببین و متجاوزان واقعی و سران فتنه را به سزای اعمالشان برسانید نه مردم بی دفاع و بی گناه را اگر می خواهید در دل ملت بلوچ جاداشته باشید حق تعرض به مردم بی گناه را ندارید بلکه انتقام خون شهدای ازادی بلوچستان را باید از سران فتنه بگیرید .
محمد از شستون

لشکر مالکی گفت...

آقای شستونی
کسانیکه در بلوچستان جرم و جنایت کرده اند زابلی هستند و ما راه را پیش زابلیها گذاشته ایم که یا توبه کنند و برای آزادی رهبر بلوچستان به خیابانها بریزند یا به جرم اشغال بلوچستان و جنایت علیه خلق بلوچ اعدام انقلابی خواهند شد.
زابلیها بدون عاقبت اندیشی جنایاتی مرتکب شده اند که قابل عفو و بخشش نیستند و ما زابل را با زابلیها به آتش خواهیم کشاند.
زابلیها صهیونیستهای پستی هستند که بلوچستان را اشغال کرده اند و الان هم جنایت می کنند و برای دستگیری رهبر بلوچستان جشن و پایکوبی برگزار کردند و تا امروز به مردم بلوچ در کوچه و خیابان طعنه می زنند و راه الان فقط کشتار مطلق زابلیهاست.
مگر اینکه زابلیها به هوش آمده و راه عقلانیت را در پیش گیرند و تا زمانیکه رهبر بلوچستان آزاد نشود کشتار زابلیها ادامه خواهد یافت و زندگی زابلیها مرهون عفو وبخشش رهبر بلوچستان است و آن هم در صورتیکه آزاد شوند.
لشکر مالکی

ناشناس گفت...

جزاکم الله خیر
بکشید به اسم الله و کشته شوید به اسم الله

ابومصعب

ناشناس گفت...

zabolihaa mesle zaaloo dar Balochistan mimanand.zabolihaa adamhaai kotah bin va kotaah fekr hastand.chon namidanand ke doraani toolaani bayad kenaar mizbaane asli(mellate) Baloch zendagi sar konand.dar natije aqfaale khamenei va daar o dasteye oo shode and.

Baluch گفت...

رپتگنت شیران منتگ انت نامردن خبیس
هرچه تامینی مچی مخبر وابلیس

‎ ‎تامینش دات که زیان کننت شیرن برادرا
په پولا بها کرتنت وتی ناموس و مادرا
بلوچستان جوڑبوت حمید دگر
به نام عبدالمالک شیرجگر
کل ایران دولت شتی بیما ترسیت سرتاسرا
جمع کرت لهتین برادرا
خاص په جهاد خاطرا
گشتگی جهاد کنین په وتی کشورا
زیان کنین بی ناموسین دولت و مخبرا
کل ایرانا عبدالمالک کرت زلزله
هیچکه نداریت تی غیرتو دلا
به بلوچستانه جوڑبوت شیرن بلا
چندین پاسگاه کرتگی خلع سلاح

شیرعبدالغفور استشهادی کرتا به سپاه
صدوپنجاه نفربوت مردارو تباه
مخبرو سپاهی هردو هستنت دیوس
ثارالله منفجربوت سپاهه اتوبوس

خدا توفیق دات عبدالخالقا
که خداحافظی کرت گو عبدالمالکا

استشهادی کرت به مشرکه مسجدا
هون و گوشت شه هم بوتنت جدا

توهینش کرت به حضرت عمر
تا اخر عمرا باید بینت درپدر

عبدالواحد مجاهدات سریع
حمله استشهادی کرت که مرت
شوشتررری

یش ٹوین قصه پشما خلاصه کنین
نیشتا به کندهار عبدالمالک نازنین

اخرین روچ نامرد روچ بیت
به شیرمرد پدا چندین بلوچ بیت
به کل جهانا پروشته تی نامو توار
عبدالمالکه لوٹنت به کندهار

مزدورو مخبر گو امریکا وا ساختنت
وتی دنیا واخرته باختنت

دشمن اجل تی تیربیت
دست خالی به گسا دستگیر بیت

گپتش جندالله سرورا
خدا جوژ کورت شه عبدالمالک لشکرا

ناشناس گفت...

سلام علیکم بر مجاهدان اسلام خواهشی دارم اینکه این سلیمانی خبیث را به در واصل کنید خیلی به خودش میباله میخوام نابودش کنید. موفق باشید برایتان ارزوی سلامتی و موفقیت میکنم[گل][گل]

شهريار گفت...

سلام برادر عزيزم

من ميخواهم به لشكر شما ملحق شووم ايا راهي ست كه با شما كفتكو كنم

خواهشمندم راهنماييم كنيد

برادر شما شهريار

ناشناس گفت...

بنام خدا
مسئولین محترم سایت لشکر مالکی شما قبل از هرچیزی بهتر بود که به سایت رسمی جندالله نیز نیم نگاهی انداخته و از مقالات و اطلاعیه های رسمی جندالله را مطالعه می کردید من از دوست عزیز از شستون دفاع کرده و این را می خواهم بگویم که جندالله مخالف هرگونه تجاوز به مردم بی گناه و بی دفاع بوده و هست و همیشه نیز خود امیر عبدالمالک از عوام زابلیها دفاع نموده و احترام خاص و ویژه بر انان داشتند . لذا بنده به عنوان یک بلوچ مبارز خواهان واکنش و انتقام از سران و عوامل اصلی و رهبران متجاوزین به خاک بلوچستان می باشیم . هر زمانی که رهبران و سران و مهر های اصلی متجاوزان دستشان از بلوچستان کوتاه گردد آن زمان است که سایر عوام نیز منطقه را تخلیه کرده و از این سرزمین می روند . البته ما ملت بلوج مهماندار و مهمان نواز بوده واز تمامی ملت ها چه زابلی و غیره به خوبی و به نحو احسن از انها پذیرایی کرده و دوستشان می داریم تا زمانی که ادای مالکیت سرزمین ما را نداشته باشند ولی اگر خلاف این ثابت شد انوقت است ملت بلوچ به خشم امده و انها را بیرون خواهد راند .
ختم کلام حذف مهره های اصلی و سران متجاوزان به خاک بلوچستان خواست تمامی ملت بلوچ بوده و هست .
به امید ازادی و سربلندی بلوچستان کبیر
محمد از مکران

لشکر مالکی گفت...

سلام آقای محمد
از نظرات شما سپاسگذاریم
اما ما با مردم بی گناه کاری نداریم و متجاوزان و اشغالگران بی گناه نیستند بلکه اشغالگر و گناهکار هستند و باید از بلوچستان برچیده شوند و اگر رهبر بلوچستان آزاد نشود تمامی اشغالگران بدون استثنا نابود خواهند شد.

ناشناس گفت...

30سال است که فقر و فحشا و بدبختی در بلوچستان غوغا می کند سالهاست که اسایش از مردم بلوچستان گرفته شده سالهاست که تمامی پست های دولتی و غیر دولتی به زابلیها واگذار می شود جوانان بلوچ از ادامه تحصیل واداشته می شوند جلوی ازادیهای مدنی و اجتماعی و مذهبی ملت بلوچ گرفته شده است اکثر زمینهای مسکونی و کشاورزی به زابلیها واگذار می شود . بافت جمعیتی استان به نفع زابلیها عوض شده تمامی ادراجات و شرکتهای خصوصی و دولتی به نامبردگان داده می شود . در شهر و مرکز بلوچستان شعار مرگ بر سنی و مرگ بر بلوچ سر داده می شود . مساجد و حوزههای دینی منازل بلوچ بر سرشان خراب می شود . شناسنامه های بلوچها گرفته و باطل می شود . و ..... و هزاران بدبختی دیگر که در این وبسایت کوچک جا نمی شود دوستان عزیزم و برادران بلوج و غیر بلوچ تا کی می خواهی سرتان را در برف فرو برده و سکوت اختیار می کنید تا کی می خواهید این همه بی حرمتی را به خاک و ملیت و مذهب خود می خواهی تحمل کنید . تا کی تا کی ؟؟؟؟؟؟؟
امروز روز جهاد و عمل است هرکسی به هر طریقی که خود تشخیص می دهد باید استین خودش را بالا زده و مبارزه علیه متجاوزان به خاک و ناموس بلوچستان را اغاز تا انشاالله با همت و یاری و مدد الهی بتوانیم یکبار دیگر اختیار امور مملکت داری و حکومتی خودمان را بدست بگیریم .
محمد ن از نااوگ

ناشناس گفت...

سلام
محمد عزیز از نااوگ خسته نباشید درود برشما قطعا که اینطور بوده و هست فجایع و ظلم و ستم بر ملت بلوچ به حدی ازدیاد پیدا کرده که دادمردم درامد عملیات استشهادی و پیدایش گروه جندالله و بوجود امدن سایر گروهای مبارز بلوچ نتیجه سیاست های غلط متجاوزان در بلوچستان بوده که مردم مظلوم بلوچ را کاری کردند که دست به اسلحه برده و مبارزه علیه متجاوزان را اغاز ساختند. همه باید بدانند که در جنگ و درگیری مسلما افراد بی گناه زیادی نیز کشته یا شهید می شوند که هزینه انها را باید ظالمان و متجاوزان به خاک و ناموس بلوچستان بپردازند .
و .......
محمداقبال از پهره

ناشناس گفت...

سلام علیکم بر مجاهدان اسلام خواهشی دارم زمان درگیری شیعه وسنی توی خیابان مهران بخصوص فلکه مهران خیلی
از اهل سنت توی این خیابان کشته یازخمی شدن به وسیله معتادها ولاتهای این محله اونم باکمک نیروهای زابلی
خواهشآ این اراذل اوباش به جزایشون برسونید سردسته اشونم شخصی به نام ایمان بوده هست

متال گفت...

باسلام خدمت مبارزین برادران مبارز من بااین که شیعه هستم شما رادوستمیدارم وخداشاهد است سه روزبرای فاجعه شهادت امیر عبدالمالک عزیزم اشک ریختم به طوریکه بیناییم کم شده ولی هرگزفکرنمیکردم شماکه لشکر مالکی هستیدحرفتان مخالف امیرباشدکه افرادی که هیچ دخالتی در سیاست ندارند واگاه نیستند را بکشید طرف وجبهه مخالف شما افراددیگری هستند وهنهنی که شما به اسم شیعه از انها بدگویی کردید شیعه واقعی نیستند شمادررابطه باانان درست قضاوت کردد ولی انان خودرابه جای شیعه واقعی جازدندولباس تشیع پوشیدنشیعه واقعی خیلی کم است ممنونم لطفاجواب دهید

متال گفت...

سلام چراجواب برادر عزیزو نمیدین کهپرسید چطوری عضوبشیم منم میخوام عضو شم

متال گفت...

سلام برادر من شیعه وفارس هستم معتقدم عقیده شمادربدست گرفتن حکومتتان واداره ان توسطخودتان کاملا صحیح است وحق مسلم شمااست من عاشق رهبربسیارشجاع بلوچستان شهیدامیرعبدالمالک بلوچم واورامیستایمروزی که خبرشهادت ایشان راشنیدم بزرگترین شوک زندگیبرمنواردشدبطوریکه تابه امروزدارم میسوزم وازشدت گریه چشمانم کمسو شده چرابایداین اتفاق می افتاددرضمن من بدون خواندن مطلب دراینترنت وبدون دیدن ویاشنیدن درباره ی ایشان درماهواره عاشق ایشان شدم اززمان دستگیری که دیدم شجاعت ومظلومیت ومعصومیت درچهره ایشان موج میزد وبع بادیدن عملیات تاسوکی متوجه شدم ایشان فقط برای ازادیخواهی دستگیرشداگرمیخواهیدموفق باشیدبایدمثل ایشان فکرکنیدبه بی گناهان رحم کنیدتابه شما بپیوندند نه جبهه ی مخالف شمازیراجبهه مخالف وطرف مقابل شماکسان دیگری اندبگذاردتاشیعه هابه شمابپیوندندتاباهم متحد شویم وتعدادمان زیادشودانشاالله ریشه ظلم رابر میچینیم ایامرامیپذیرید میخواهم عضومبارزین باشم فعالیت نظامی کنم ممنونم لطفاجواب دهید

ناشناس گفت...

سلام برادران من زابلی نیستم ولی شیعه وفارسم وقسم میخورم مذهب تشیع هرگزاینگونه نبوده کسانی که نام خودراشیعه میگذارند تصوری اینچنین دراذهان همه سهختهاند وبافتواهای دروغین ذهنیتی اینگونه برای همه ساخته ان درصورتی که هرگزاینچنین نبوده وانهاعلی بن ابی طالب ع رانمیشناسنددرضمن خدمات حضرت عمر برای اسلام غیرغابل انکاراست درصورتی که انان هرگز مطرح نکرده اند