۱۳۸۹ خرداد ۲۲, شنبه

بیانیه عملیاتی لشکر مالکی


بسم العزیز المنتقم

فدائیان عمر و لشکریان مالک هفت عملیات کشنده در بلوچستان را با موفقیت انجام دادند و 7 تن از کافران و مشرکان متجاوز را در زاهدان و حومه به درک واصل کردند.

این عملیاتها پس از اعدام شهید عبدالحمید و پخش اعترافات زورکی از پیشوای بزرگ و امام مجاهدان آغاز گردید و بحمدالله که با موفقیت انجام گرفت و سه راننده تاکسی زابلی پلید در شهر زاهدان توسط لشکر به درک واصل شدند و یک کارمند کافر متجاوز در زاهدان به ضرب چاقو هلاک و سه کافر دیگر در سطح شهر زاهدان به درک واصل شدند و این عملیاتها تا آزادی امام مجاهدان ادامه می یابد.

شیعیان کافر و مشرک که بدترین کافر هستند یا باید امام مجاهدان امیر عبدالمالک را آزاد کنند و یا نابود می شوند و یا بلوچستان را ترک کنند و راهی دیگر برایشان نمانده است.

سزای مشرکان و اولاد خمینی که بدترین مشرک بود و امامان را درجه خدائی می داد و می گفت :ان لائمتنا قوة تکوینیة تخصع لسیطرتها جمیع ذرات الکون .کتاب ولایت فقیه تالیف خمینی .یعنی امامان ما در کائنات قدرت دارند و تمام ذرات کائنان در برابر اماماان سر فرود می آورند ادعائی که مشرکان عرب برای بتهای خود نمی کردند و الله می فرماید که تمام کائنات فقط برای الله سر فرود می آورند و سزای چنین مشرکانی فقط مرگ است و کشتار و بس

مرگ در انتظار متجاوزان کافر شیعه به بلوچستان

لشکر مالکی

۳ نظر:

ناشناس گفت...

اعلام آمادگی حرکه البدر سراوان با لشکر مالکی

ناشناس گفت...

السلام علیکم
یه غذر خواهی به شما بدهکارم واسه اینکه گفتم کار شما خلاف سنت است.
معذرت میخوام
کشتن تمام رافضیان و خصوصا زابلی ها فرض عین است
در پناه الله باشید
ابومصعب سلفی
سرباز امیر عبدالمالک و فدایی امیر محمد ظاهر

سرباز گمنام عبدالمالك گفت...

بسم الله الرحمن الرحيم
تاسيس گروه ضد مشرك وضد روافض
سربازان گمنام عبدالمالك را اعلام
ميكنيم. منتظر عملياتي بزرگ باشيد انشاءالله نصرمن الله وفتح قريب