۱۳۸۹ تیر ۲۴, پنجشنبه

اطلاعیه عملیاتی لشکر مالکی


بسم الله الماحی الجبارین

سربازان کفن پوش لشکر مالکی در عملیاتی جدید در منطقه خانه گستر شهر پهره(ایرانشهر اشغالی) دو تن از زابلیهای اشغالگر را به درک اسفل السافلین واصل کردند.

رافضیهای بدبخت باید سرزمین مقدس بلوچستان را ترک کرده و به مناطق خود بروند ورنه کشته و نابود خواهند شد و به هیچ زابلی و شیعه ای در بلوچستان رحم نخواهد شد.

زابلیهای جنایت پیشه که در تاریخ ننگین خود جز قتل و جنایت و کشتار چیزی نداشته اند و بر کودکان و زنان و جوانان بلوچ رحم نکرده اند و مانند صهیونیستهای غاصب به جان ملت مسلمان بلوچ افتاده اند بهتر است که سرزمین مقدس اسلامی بلوچستان را رها کنند ورنه تکه پاره خواهند شد.

زابلیهای صهیونیست و کافر و مشرک و امام پرست هلاک خواهند شد و سربازان امام مجاهدین و پیشوای بزرگ و شهید اعظم به هیچ زابلی رحم نخواهند کرد.

لشکر مالکی

۳ نظر:

ناشناس گفت...

اطلاعیه .
بسم الله الرحمن الرحیم .
بشیر احمد ریگی سردار طایفه ریگی نیست و او را بخاطر بدنام کردن پدر مرحومش حاج مهرالله خان و عضویت در وزارت اطلاعات و نقش مستقیم داشتن در شهادت چندین نفر از طایفه ریگی و دیگر بلوچها ، از طایفه ریگی اخراج می کنیم و از سایر برادران در دیگر طوایف می خواهیم که جنایات بشیراحمد را به حساب طایفه ریگی نگذارند.
امضا محفوظ ، چند معتمد و جوان از طایفه ریگی.
رونوشت: به طایفه ریگی و مردم بلوچ و دیگر طوایف غیور بلوچ.
*(جهت اطلاع ما در حال جمع آوری امضا از بزرگان طایفه ریگی و شاخه های وابسته و دیگر طوایف هستیم و به دلایل امنیتی از دادن نام این عزیزان در این برهه از زمان معذوریم)

ناشناس گفت...

خوشا به حال شما مردان خدا

ناشناس گفت...

ا سلام !

ترکمن مجاهد

درود بر شهید عبدالمالک ریگی

درود بر شما ای سلحشوران بلوچ

ترکمن توحیدی و مجاهد منطقه ترکمن صحرا